fredag 16 oktober 2015

Fest hos Bindefeldt


Såg ni premiärprogrammet av
Fest hos Bindefeldt på kanal 5 i går kväll?
Å, vad jag tyckte det var mysigt!

Vacker miljö, fin dukning, god mat
och trevliga människor!

För er som inte tittade
så är det Pernilla Wahlgren och Sofia Wistam
som tillsammans med Michael Bindefeldt bjuder in gäster
till den sistnämndes fina trädgård på fest!

Jag har lyssnat på Wahlgren & Wistams pod
ända sedan den startade -
och jag tycker den är riktigt kul, faktiskt!
Därför såg jag fram emot det här tv-programmet
och jag blev inte besviken!

I går var Sarah Dawn Finer, Fredrik Reinfeldt
och Isabella Scorupco gäster.

Somrigt och mysigt!


Apropå Bindefeldt så köpte jag hans bok
Min Trädgård är en fest
för...tio kronor Rusta för ett tag sedan!

TIO kronor!!!

(Fast så tråkigt det måste kännas 
om man har lagt ned sin själ i en bok
och så reas den ut för en tia...)

Alltså - om ni har möjlighet - åk dit och köp!
Vackra foton och fina recept!



Fredagsblomman som står på bordet
 kom min H hem med till mig!

Och nu ska jag gå ner och laga en god fläskfilégryta
som vi ska äta med ugnsrostade rotfrukter.


Och...
...det där med bloggandet...
Jag kom av mig helt i somras.
Och det retar mig att jag gjort så mycket
och varit på så många platser
som inte finns med här i bloggen.
Och jag tänker hela tiden att jag ska börja igen.
Jag hoppas liksom fortfarande
 att jag ska ta tag i det igen.

Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar