onsdag 22 oktober 2014

Höstpynt


Just nu ser det för sorgligt ut på trappan.
Gamla vissna sommarblommor
och några tomma korgar.
Jag tänker att jag måste ändra på det!
När det är så här grått som det är nu
så måste man ju pigga upp sig med lite färg!
I helgen ska jag försöka hämta lite naturmaterial
och köpa några växter och pumpor!



Jag tittar på några foton från förra året den här tiden
och ser att jag var lite duktigare då...


Nä, det måste bli skärpning!
Gamla vissna sommarblommor blir väl ingen glad av
att möta när man kommer hem från jobbet...

I kväll: BSF! Äntligen!

(Typ bästa boten för en slutkörd medelålders kvinna!
Haha - Jag tror att mina likasinnade
förstår vad jag menar...:-)

3 kommentarer:

  1. Sitter bänkad:) Har rätt trist vid min entré, drog bort sommarblommorna i helgen, men har inte köpt något nytt. Satte dit smågrananrna sedan förra året, lite tidigt kanske men nu får det vara så.
    Skön kväll till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder! Tar med mig inspirationen för här är inte heller så kul på trappan och däromkring.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å så fint! Det är himla bra att dokumentera så man kan ta fram och inspirera både sig själv och andra även när man inte har hunnit fixa. :)

    Jag har pyntat lite grann, men jag ska försöka få tag på några smågranar i helgen som lite grönt i väntan på att snön tar över helt.

    SvaraRadera