tisdag 5 augusti 2014

En fågelbur till...


Sommarens kanske finaste fynd?
En grön fågelbur från Oscar & Clothilde.


Ah - jag älskar verkligen fågelburar!
När jag hämtat ut paketet frågade H om jag verkligen tyckte
att vi behövde fler fågelburar...?
Men det var väl en jättekonstig fråga!?! ;-)


Svaret blev förstås Ja!
Så klart att vi behövde! :-)
(Kan man få för många...?)


Just nu står den i växthuset,
men den ska få flytta in i huset i höst.
Kanske står den bra på mitt svarta gamla piano?


Oscar & Clothilde är en favorit-butik hos mig!
Jag har skickat efter flera saker genom åren
som jag blivit så nöjd med!


Den här buren blev inget undantag!

5 kommentarer:

  1. Åh så fin! Inte kan man få för många fågelburar. Jag skulle så gärna vilja ha en, min första:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bur! Jag gillar också fågelburar men tycker jag har svårt att få till innehållet så det liknar något. Ser fram emot bilder på hur du fixar till din.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Wow vad fin. Vissa saker kan man hur många som helst av. Tror jag måste skaffa mig en ny fågelbur.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  4. Så fin bur, ja burar är det något speciellt med! Hittade till din blogg från Liljor och tulpaners, såg att du bland kommentarerna skrivit om din europaresa som jag tänkte kika in och läsa om. Vad fint du har, hit återkommer jag!

    /Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh så fint i och runt om växthuset. Och Vidjehortensiorna, känner att jag saknar de lite vi hade sådana tidigare men de försvann när vi byggde om.
    Inte ens en chokladblomma har jag i år. Köpte en men blev bortbjuden på spontanmiddag samma kväll så den fick bli en liten present istället.
    Men nästa år så ska alla fall en Chokladblomma vara på plats.
    Har du testat att övervintra de? Jag har inte lyckats med det.
    Men borde väl egentligen gå. Är väl knölar.
    Kram Annika

    SvaraRadera