tisdag 23 juli 2013

Klöver. Och så några impulsköp...



Ser ni vad som står på bordet...?
Är det inte...


...en rödbladig klöver?

Jo, visst!
Det var ju en av sakerna på min lista
när jag var till Billbäcks i går.


Jag planterade om den till en mycket större kruka
så fort jag kom hem.


Nu hoppas jag att den ska växa på sig
och bli så där härligt "vällande".

Och titta här då:


Det blev lite mer inköpt.
Några solhattar, den härligt mörkröda kärleksörten
José Aubergine
och så några ryska Martorn.


Fast sedan var det ju det där med att ha plats.
Och det har jag ju inte.

Så nu blir det till att gräva...

3 kommentarer:

  1. Härligt med nya inköp och förstår precis vad du menar med plats...man handlar och handlar men plats är det ont om. Just nu har jag en ny rabatt och det hjälpen.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis till ännu en läcker klöver. Och vilka fina andra inköp du gjort.
    Ha en fin kväll
    Kram från Maria på ett hotell i München

    SvaraRadera
  3. Det var längesedan jag planterade nyköp faktiskt. Borde kanske göra något åt det???

    Jättefin den mörka klövern!

    Kram

    SvaraRadera