söndag 10 februari 2013

Ändrade planer


...och apropå
att det inte alltid går att planera allt:

I dag skulle vi ha åkt på födelsedagsfika,
men vi vaknade till lite sjukstuga här hemma,
så det blev inget av med det.

Två av oss är förkylda
och en vaknade upp med magont.
Så kan det bli.



Jag fick svänga förbi och lämna blommorna i dörren i stället.
Och så skickar jag en hälsning till A här!
Grattis!
Vi kommer på fika en annan dag i stället!

Jag sätter mig väl 
och rättar lite nationella prov då.
Måste ju liksom ändå göras.

6 kommentarer:

  1. Krya på er!
    Vad fint det blev med ängeln på väggen därbakom tulpanerna :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin bukett!

    Krya på er, alla.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vacker tulpanbukett. Och din ängel är så fin.
    Krya på er!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Det blir inte alltid som man tänkt!
    Krya på er!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga blommor!
    Krya på er!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  6. Åh, min favoritfärg på tulpaner. Så vackra.

    Krya på familjen!

    Kram, kram

    SvaraRadera