onsdag 30 januari 2013

Vilka fynd!


Så otroligt många tips och idéer
man får i bloggvärlden!

Häromdagen tipsade Lotten
om det går att göra riktiga fynd
Och nu känner jag 
att jag måste föra tipset vidare! :)

Jag köpte den här fina Amor-ängeln
som var nedsatt från 829 kronor till, hör och häpna:
89 kronor!
Och med tanke på att den är över en halvmeter hög
och att paketet vägde över tio kilo
(den är gjord i stenmassa)
så är det ju fantastiskt
att det är fraktfritt
inom Sverige! :-)


Och så köpte jag två stora änglavingar
i samma material.
Ja, ni ser skymten av en vinge under tulpanerna här.
76 centimeter långa och en vikt på 4,1 kg styck.
Samma pris:
89 kronor, nedsatta från 819 kr!
Fraktfritt!

Nu återstår problemet var man sätter upp dem...
Jag menar, en ängel i den storleken
och med den vikten
flyttar man ju inte runt hur som helst...
Men -
någonstans ska Amor få sitta!

Och änglavingarna...
...kommer nog att hamna
ute i trädgården!

Var inte det ett riktigt fynd,
så säg!?!

6 kommentarer:

  1. Måste genast in och kika. Helt otroligt fint och vilket pris, känns för bra för att vara sant :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. j vad häftigt och vad härligt att kunna shoppa loss utan att det kostar skjortan :)
    Grattis till dig, får man väl säga.
    Ha en skön kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow vilka fynd! Det låter ju helt otroligt. Ska bli spännande att se vart de hamnar hemma hos dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Oj, otroligt, måste in och kolla ....hej då!
    Eva

    SvaraRadera
  5. Jag har redan klickat mig dig - till Oscar. Tack för tipset. Hoppas kunna fynda lika fina saker som dig.
    Ses en annan gång :)

    Tamara

    SvaraRadera
  6. Va 89:- helt otroligt! Fraktfritt dessutom. Wow.
    Får ta en titt där tror jag.
    Tack för din fina ord.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera