söndag 28 oktober 2012

40-årskalas!


Hej!

I dag har jag varit i Stockholm
och firat min lillebror som fyller 40 år i dag!

Måste dela med mig av några bilder därifrån.
På ytterdörren hängde en härlig höstkrans.
Visst är dörren underbart vacker!?!



Maschaller och en pumpa på trappan
välkomnade oss!

Och så...
...värsta goda italienska buffén!
Mmmm...älskar italiensk mat!



En skymt av lillebror som öppnar paket!
Och....
...en skymt av svägerskan som också fyllt 40
och som fick ett paket efterskott
av några andra gäster!



Och så blev det kakor, muffins
och tårta, såklart! :)



Ja, det var en trevlig söndag,
och jag tackar H & M för all god mat!

Det var ett tag sedan jag gjorde något inlägg,
men jag har inte haft någon inspiration alls
den senaste tiden.
Varken att pyssla, fota eller skriva.
Kanske har det att göra med
att det har varit lite mycket att göra nu ett tag,
och sånt där brukar ju gå lite i perioder!

vi hörs när vi hörs,
helt enkelt!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket och välkomna tillbaka - senast 1 december!/M

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker födelsedagsbuffé och dina bilder är ju fantastiska som vanligt!
    Du - man bloggar när man hinner och vill!
    Kram Eva

    SvaraRadera