fredag 14 september 2012

Statiskt



Vilken stjärna jag är på att fota mig själv! ;-)
Kanske skulle träna lite på detta...
Haha!


I eftermiddags köpte jag mig en bronsfärgad klänning
 som jag blev lite mallig över.
(Eller, ja: Inte köpte - jag hade ett tillgodokvitto
på Lindex - så den blev faktiskt helt gratis! :-)
Tänkte därför använda stativet och fota mig själv lite.

Tyvärr hade jag tydligen svårt att pricka in huvudet på fotona,
men - nåja - det var ju ändå klänningen jag ville visa...

Problemet var att den var statisk så in i bomben, 
men efter lite googling på husmorstips
så lärde jag mig att man kan smörja in händerna
med sköljmedel och sedan torka av dem
på strumpbyxorna.

Det funkade!
Och nu luktar hela jag sköljmedel! :)

Trevlig fredag!

6 kommentarer:

  1. Klänningen var i alla fall snygg som attan!
    Nästa gång kommer kanske du också med..*haha*...

    Bra tips det där med sköljmedlet, inget kul om klänningen smetar åt runt benen direkt...
    Ha en fin helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Jättefin klänning! Me like:)). Kanske skulle besöka Lindex:)).
    Ha en skön kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg klänning, får man skriva så :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Jättefin klänning.
    gillar den andra bilden...kunde komma från ett modemagasin....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  5. Jättefin klänning och jag tycker att dina bilder är hur bra som helst, framförallt den andra. En fin höstkänsla och att huvudet inte är med gör inget för känslan är där.

    Ja, vad gjorde vi innan man kunde googla allt? Ett klick och man får svar på det mesta. :)

    Ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Vad fin du är i nya klänningen! Och vad fint den matchar din trädgård, eller tvärtom, vad fint trädgården matchar dig!

    kram e-k

    SvaraRadera