onsdag 29 augusti 2012

Nystädat!


Vilken underbar känsla
att plötsligt få lite extra energi
och få för sig att städa hela huset
en onsdagskväll! :)

skönt!
Nu räcker det med 
"light-varianten" i helgen,
och så kan jag ägna mig åt trädgården istället!
(Bäst att passa på medan man är hemma när det är ljust ute!)



Här framför tv:n 
sitter jag så gott som aldrig!
Jag gillar inte att titta på tv,
till min mans stora förtret.
Han ser gärna en film när han är ledig,
och skulle nog vilja ha lite sällskap i tv-soffan ibland.
Det är bara det att jag blir så rastlös
och har så svårt att sitta still då.

Ja, undantaget Ernst, förstås.
Då parkerar jag mig här mer än gärna!
Och när Victoria Skoglund är på tv -
springer jag dit....!

2 kommentarer:

  1. Jag ser gärna på film men somnar oftast efter tio minuter.....hihi....så det blir inte mycket tv-tittande för mig, vare sig jag vill eller inte :)
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Tv tittar jag inte mycket på men jag sitter i soffan med datorn i knäet och sällskapar ändå.

    Så fint det blev med liljor och nystädat.

    Kram och tack för fin kommentar!

    SvaraRadera