lördag 27 augusti 2011

Kräfta eller mumintroll?



Hej!!!
Ett supersnabbt inlägg nu.
Jag håller på och fixar med en liten kräftskiva,
och H jobbar som vanligt, så jag är lite stressad...

Jag ville bara visa en sak,
och skratta inte nu, men jag har skapat ett kräftbröd
a´La Ernst!
Haha...jag är så värdelös på sånt där - Ärligt talat:
Visst ser det mer ut som ett mumintroll
som simmar ryggsim
än en kräfta...:-)



(Visst kan ni föreställa er Mumin på rygg...? :-)

Återstår att smaka om brödet är gott,
men jag får väl lite på min guru Kirchsteiger
och hans goda smak... :-)

(Och barnen tyckte i alla fall att det var fint!:-)

Trevlig kväll!

Uppdate: Nu kom H hem:
"- Å, en uggla!"

Skulptris ska jag nog aldrig bli... :-)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det liknar en strandad säl! Hoppas det är gott, det är huvudsaken!! Så fint du har dukat, verkligen ett inbjudande bord. Önskar er en trevlig kräftskiva! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Får nog hålla med Camilla ovan att en strandad säl med sin lilla kut bredvid sig är väl fint på kräftskivan hi, hi
    Det smakar säkert jättegott.
    Ha det så kul på er kräftskiva!

    Kramar från Monica

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, ha! Klockrent, men fint trots likheten med Mumin! Ser ju helt underbart med er kräftskiva!
    Ha det bäst!
    Hélena
    Mumin simmandes ryggsim... :-)

    SvaraRadera
  4. Fin kräftskiva det ser ut att bli! Och vilket bröd! Imponerande!

    SvaraRadera