onsdag 20 juli 2011

Ett projekt i hamn!


En sån underbar känsla:
Allt är färdigmålat!
(Minns ni i januari, när jag skrev om att vi hade
"lite att göra"? Annars finns inlägget här.)

Och plötsligt flöt utbyggnaden i hop så fint
med resten av huset...


Och i kväll - 
som pricken över i:et - har vi fått upp
 utebelysningen på var sida om fönsterpartiet.

(Det blev snyggt när det lyser 
på min  New Dawn till vänster om dörrarna!)

Och nyss när det började mörkna ute,
och vi satt med tända ljus på vår altan,
så var det så himla fint med belysningen här vid Piazzan.
Jag önskar att jag hade en tillräckligt bra kamerautrustning 
för att jag kunna återge det.
Men ni får föreställa er det hela!


Ett steg i taget,
börjar huset bli klart.

I trädgården har vi ett par stora projekt framför oss.
Men inget som brådskar.

Inget som brådskar alls.
Det får bli när vi känner att det skulle vara roligt att köra i gång!

(Och det vet man aldrig,
om det blir i morgon eller kanske
nästa sommar...)

1 kommentar:

  1. Så tjusigt och mysigt!! Belysning är verkligen a och o. Perfekt ställe för kvällsdrinken!!

    SvaraRadera