torsdag 18 november 2010

Stress och glassplitter


Hej!
Ville bara visa ett litet livstecken...
Jag lever, helt klart, jag har bara liiiite för mycket att göra just nu.
Mycket att fixa inför söndagen.

Och tänk att det alltid måste strula till sig just när det är som stressigast.
En stor cylindervas i glas for i golvet här hemma mitt i alltihop.
Det blir så ofattbart mycket glassplitter av en sån -
jag lovar!

Hur som helst ser jag fram emot helgen.
Det ska bli så kul!
Och i morgon är det min favoritdag igen!

Thank God!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med fredagar! Jag ska en sväng på stan på eftermiddagen och köpa ett litet fredagskit: blommor, kanske någon fin liten sak och en god flaska vin.

    Jag kommer på söndag!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på söndag - hoppas ni har vädret med er, kanske snöar det????
    Det hade väl varit pricken över i:et.
    Själv ska vi på teater i kväll och fotbollscup på lördag. Maken är tränare här också så jag hinner njuta lite längre av morgonkaffet och glider in till matchstart. Mycket bra!
    Hoppas helgen blir så bra som du önskar.
    Kram Monica

    SvaraRadera